In Pubers Bestaan Niet verbrandde ze Barbie-poppen en analyseerde wat anderen dachten. In Teenage Riot gaf ze tips om graatmager te worden en keek naar volwassenen als beesten in een kooi. Koba Ryckewaert is nu 18 en weet dat er vanalles mis is in de wereld. Ze moet er alleen vat op krijgen. Ze is beter in schrijven dan in spreken, dus tekent ze. Op de grond. Te beginnen bij zichzelf. Geen lief, dus: eenzaam. Eenzaamheid brengt verveling. Verveling op te lossen met geld, bijv. voor een betere computer. Maar dat is er niet: moeder werkloos, want: economische crisis. Wat kan zij doen om het op te lossen? Niet alles, maar ook niet niets. In All That Is Wrong staat Koba er alleen voor. Maar ze maakt keuzes. Om er zich aan te houden.

Een Fluxus-meditatie over de harde feiten van het leven (...) deze jonge vrouw neemt de wereld op haar schouders.

****
The Herald Scotland
Neil Cooper
tekst Koba Ryckewaert regie Alexander Devriendt cast Koba Ryckewaert & Zach Hatch dramaturgie Joeri Smet lichtontwerp, productie en scenografie Rob Van Ertvelde scenografie & kostuums Sophie De Somere geluidsontwerp Jasper Taelemans dramaturgisch advies Mieke Versyp fotografie Naomi Ryckewaert, Aaron De Keyzer, Ronny Werteleers dank aan Jo Roets, Peter De Bie, Pieter Smet, Rik Van Gysegem, Veerle Janssens, Nele Venken & Wim Smet (of Laika) David Bauwens & Eva Van den Hove (of Ontroerend Goed) productie Ontroerend Goed in samenwerking met Laika, Drum Theatre Plymouth & Richard Jordan Productions Ltd. Met de steun van de Vlaamse Gemeenschap, de Provincie Oost-Vlaanderen en de Stad Gent