Adembenemende arrogantie en aangrijpende nederigheid, monolithische zekerheden die abrupt stoppen bij een verrassend kwetsbaar moment, onverschilligheid die openbloeit tot zielsverwarmende generositeit – alle tandenknarsende, verslavende tegenstrijdigheden van Ontroerend Goed, ze zijn er allemaal… deze blauwdrukken zijn ‘reverse engineered’. Ze zijn een retrospectieve. Ze zijn een ‘grootste hits’.  

Exeunt Magazine – Steward Pringle

‘All Work and No Plays’ is belangrijke lectuur voor iedereen die geïnteresseerd is in het potentieel van de podiumkunsten om te ontsnappen aan de traditionele vormen en het publiek uit te dagen, of zelfs in de recente geschiedenis van Europees creatietheater… In zekere zin imiteert dit boek de ervaring van een Ontroerend Goed-event: technisch briljant, verontrustend en intelligent, rusteloos wisselend tussen ideeën en emoties. Samen met de aanzetten voor andere makers om deze voorstellingen te her-creëren, zou dit het krachtigste deel van dit boek kunnen zijn. Gecombineerd met de eigenzinnige maar coherente vormgeving, laat het de teksten schitteren tegenover gewone publicaties van scripts… doorheen de complexiteit, biedt het inzicht in de meest consequent uitdagende theatermakers van het afgelopen decennium.   

Scottish Journal of Performance – Gareth K. Vile