£¥€$ (Lies) is een knappe historische én psychologische analyse van de wereld van de high finance.  Daarbovenop is het ook slim, snel en razend spannend theater.

De Morgen - Evelyne Coussens *****

... Het is fenomenaal hoe £¥€$ in minder dan twee uur tijd een complex historisch gegeven als de financialisering van de economie inzichtelijk maakt.  Dat alleen al is een huzarenstukje, en toch blijft vooral de psychologische mindfuck hangen.

De Morgen - Evelyne Coussens *****

Ontroerend Goed bouwt die suspense op de stock market haast onmerkbaar op

De Standaard - Filip Tielens ****

Als de markten gecrasht zijn en het licht is uitgegaan (letterlijk), wordt in de rij voor de vestiaire druk nagrepraat over de shortposities, de mergers en de bond sales.  Het financiële nieuws is opeens een stuk tastbaarder geworden.  Dat is misschien wel de grootste verdienste van £¥€$. 

De Standaard - Ruben Mooijman ****

As interactive theatrical experiences go, Ontroerend Goed's £¥€$ has got to be one of the best. The audience are sucked into a world of global markets, banks and the deals to be had, then hit square between the eyes with message about economics.

What's On Stage - Su Carroll ****

What's On Stage - Su Carroll

What Ontroerend Goed has done with £¥€$  is far more powerful than simply presenting a play about greed and corruption. We can feel the damage done and we have no-one else to blame. It's a lesson for us all.

What's On Stage - Su Carroll ****

It’s the Belgian company Ontroerend Goed back at its remarkable best, a show that simultaneously reinvents what theatre can be and triggers our emotions in exactly the way the best theatre can do.

The Scotsman - Mark Fisher *****

Under the ever-reliable direction of Alexander Devriendt, this is as polished a performance as you will see in Edinburgh and should be on everyone’s must-see list, especially those of politicians and bankers.

British Theatre Guide - Philip Fisher *****

Driving a global market to implosion, and spurring a financial crisis that causes widespread misery and uncertainty, really shouldn’t be this fun. Yet, the gleeful pursuit of profits in Ontroerend Goed’s new co-production is so satisfying you might well forget about the consequences.

Exeunt Magazine - Chris McCormack